אחרי הירי הלילה: המשטרה עצרה 13 תושבי לוד

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אחרי הירי הלילה: המשטרה עצרה 13 תושבי לוד

    אירוע ירי בשכונת פרדס שניר בלוד: משטרת ישראל ביצעה פעולות חקירה מתקדמות בשטח אשר הביאו למעצר של 13 תושבי המקום כשבסיום חקירתם נכלאו 2 חשודים.

    צילום: עופרה לקס
    17:01
    01.05.24
    צבי טסלר No Comments on זייברט שוב סוגר את בני ברק בלילות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוטרי תחנת לוד בסיוע כוחות יס״מ ומג״ב פתחו הלילה בסריקות מבצעיות, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאירוע ירי בשכונת פרדס שניר בעיר, ללא נפגעים. בתוך כך, השוטרים ביצעו פעולות חקירה מתקדמות בשטח אשר הביאו למעצר של 13 תושבי המקום כשבסיום חקירתם נכלאו 2 חשודים. ככל שיידרש, יובאו היום לבית המשפט בראשל"צ בבקשה להאריך את מעצרם, בהתאם לצורכי החקירה .

    ממשטרת ישראל נמסר כי מעצר החשודים ותפיסת אמצעי הלחימה היום, מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי הפשיעה.

    עופרה לקס, עיתונאית "בשבע" ותושבת לוד סיפרה ב'מהדורת הבוקר': "היה לנו ערב מאוד רועש עם המון יריות מוקדם. רציתי לישון מוקדם, פתאום אני שומעת שריקה ועפו עלי חתיכות עץ. הלכתי לבעלי, לא עשיתי את הקישור שזה ירי. שהשר לא יתקשר אלי ויבזבז את זמנו. מפקד המשטרה לא יכול לבד, השוטרים לא ירדפו אחרי הכדורים, צריך לתגבר את המשטרה, להחמיר את החקיקה. מצפה מנבחרי הציבור להתחיל לעבוד"

     



    0 תגובות